zaterdag 5 januari 2013

BE-YOU-tiful (part 1)





Model: Myrthe
Photography: Kristel
Styling : Myrthe & Kristel
Hair and make-up: Kristel
Hey!
Donderdag had ik een fotoshoot met Myrthe. Het was erg leuk :) en ik ben blij met het resultaat. Helaas was het op het eind al een beetje aan het schemeren. Dus de foto's met los haar zijn wat minder goed gelukt. 
Het is alweer weekend. Maandag weer naar school. Ik ben nu weer huiswerk aan het maken. En aan het leren voor toetsen. Raar zeg, na twee weken heerlijk vakantie! 
En zoals je ziet, heb ik alweer een nieuwe header, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden mee, dus je zult nog wel meer headers langs zien komen ;) Als je nog tips hebt, voor een programma, of opmaak: Graag!
Liefs'

2 opmerkingen:

  1. Die een-na-laatste is mooi zeg!
    De rest van de foto's is ook erg mooi :)
    Die titel komt me ergens bekend voor... (ik maakte een tekening met die quote)

    Liefs, Jolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :)
      Hé ja, nu je 't zegt! Je ziet 't tegenwoordig overal, ik vind 't een mooi quote..
      X'

      Verwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'