dinsdag 19 februari 2013


Hey! Vandaag had ik een fotoshoot met een vriendin, en we hebben veel lol gehad :) De eerste foto is een foto van haar waarin ze haar earcuf in heeft, ik vind 'm zo geweldig! De tweede foto maakte ik eergisteren, ik houd van de zachte kleurtjes :) Misschien volgen er nog meer foto's, maar dat weet ik nog niet zeker, omdat ik eerst nog toestemming moet vragen :) Morgen heb ik ook een shoot met een vriendin, ik hoop dat die foto's volgen! Ik schrijf trouwens weer even in het Nederlands, want mijn Engels is zo beroerd..
Liefs, 

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik schrijf ook niet in het Engels, want ik ben er ook niet zo goed in. Ik kan me toch beter uitdrukken in het Nederlands!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto is echt prachtig! Ik vraag me nu heel hard af met wie je die foto hebt gemaakt, ik heb een vaag idee.
    Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'