zondag 13 april 2014

I've got some things to tell you.

Ik vind ze zo leuk he, lieveheersbeestjes. Maar als ik ze nu van dichtbij bekijk, zijn ze toch wel een beetje eng. Laatst was ik in de tuin foto's aan het maken, en ik zag overal lieveheersbeestjes, ik wist niet waar ik moest kijken! Toen maakte ik deze 2 foto's.
I like ladybugs so much, I think they're so cute. A few weeks ago I didn't know where to look. So many ladybugs!
Ook maakte ik een hele tijd geleden deze schets. Ik weet niet of jullie het leuk vinden om dit soort dingen te zien, zeg het maar! 
I also made this sketch a few weeks ago. Do you like it to see this things? Just say it!
En deze foto kennen jullie al, maar ik vond het wel leuk om te vertellen dat 'ie een soort van 'hit' is geworden op Weheartit, wel 1004 'harten'! KIJK! Eigenlijk zit ik tegenwoordig het meeste op Tumblr, maar ik dacht, laat ik weer eens wat op Weheartit plaatsen, mij Weheartit vind je HIER, en mijn Tumblr HIER. Heb jij ook Tumblr?
And this photo has become a 'hit' on Weheartit HERE!

Nou, geniet nog even van je zondagmiddag!
Well, enjoy your sunday afternoon!

X

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige schets zeg! Je moet dat zeker vaker plaatsen :) En ik vind lieveheersbeestjes schattig, maar ze kijken soms zo 'boos' haha xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super mooie tekening!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw mooie tekening en foto's prachtig! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die schets ziet er heel mooi uit!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vroeger speelde ik zooo vaak met lieveheersbeestjes totdat ze steeds op me hand gingen ''plassen'' ze lieten altijd een geel spul achter haha. Misschien herkenbaar? Echt hele mooie foto's trouwens en wat kun je goed tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Gaaf dat je schoenen-foto (haha) zo'n hit is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En de tekening is ook heel mooi. Hoe kan ik dat nou vergeten... D: SORRY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie schets! bedankt voor je reactie

    New blogpost: lente en zomer 2014 abc trends

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'