maandag 18 augustus 2014

Back to school


Jaja, morgen begint dan toch echt de eerste van de drie introductiedagen van mijn nieuwe opleiding op het Cibap. Ik ga daar grafische vormgeving studeren. Na precies drie maanden vakantie (19 mei was mijn laatste examen.) heb ik er toch wel heel veel zin in, ook al is het aan de andere kant ook beste wel spannend. Nieuwe stad, nieuwe school, nieuwe mensen. Maar het wordt vast leuk! Ik heb onwijs genoten van mijn (best wel) luie vakantie, maar nu is het weer tijd voor het 'normale leven.' En...ik ben er klaar voor! Jij ook?

Tomorrow I'm going back to school after a 3 months long summer holiday. I'll start on a new school, to study Graphic design. I'm really excited, but i'm also a little bit scared. New city, new school, new people. But...I'm ready for it! You too? 
X

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke schoolspullen! Got to love Hema! :D maakt het naar school gaan altijd wat leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke spulletjes en succes met je nieuwe school!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes! Ennn succes met je nieuwe opleiding! Ga je de studie in zwolle doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'