zondag 14 december 2014

Vote!


Hallo lieve mensen. Ik zit midden in een drukke schoolperiode, maar even tussendoor kan ik wel wat melden :) Allereerst. Binnenkort komen er leuke Christmas posts online! Dus houdt mijn blog in de gaten. En verder: met deze foto doe ik mee aan een foto competitie. Ik maak kans op een basisopleiding aan de fotoacademie of 1000 euro cash! Als jij mij een goede fotograaf vindt, of mij gewoon een plezier wilt doen, kun je HIER stemmen! (Even naar onderen scrollen en op de roze 'STEM' button klikken.) Alvast dankjewel, ik zou het heel erg waarderen!

Vote for me HERE, if you think I'm a good photographer! I would appreciate it very much. Thank you!

X

1 opmerking:

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'