zaterdag 24 januari 2015

Swedish candy


Hoihoi, gisteren ben ik naar de Ikea geweest, en wat is het toch elke keer weer leuk om daar rond te lopen! Natuurlijk ben ik niet met lege handen thuis gekomen! Daarover lezen jullie later volgende week (hoop eind v.d. week) meer over, maar eerst show ik jullie deze heerlijke pot vol met Zweeds snoep. En lekker dat het is! Je kunt nu bij Ikea Zweeds snoep scheppen. 0,69 cent voor 100 gram in een zak, maar je kunt ook deze pot vol scheppen voor 3,50 inclusief de pot! Dat moest ik natuurlijk doen :) En het ziet er nog leuk uit ook.

Heb jij al eerder bij Ikea snoep geschept? Moet je zeker eens doen!

X

3 opmerkingen:

  1. Wat cool! Ik ben nog maar een keer in mijn leven bij Ikea geweest, haha. Maar leuk is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh kack! ik ging van de week naar de ikea en zag het nog staan Snoep scheppen voor 69 cent per 100 gram.. vergeten dus! haha! ben benieuwd naar je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'