dinsdag 8 maart 2016

E V E R Y D A Y


Volgens mij heb ik dit al een keertje eerder verteld. Over dat ik een project gestart ben (dankzij een zeer speciaal persoon ;) om elke dag iets te maken. Ook al is het maar iets heel kleins. Een simpele schets. Het gaat er om dat je even ergens anders met je hoofd bent. Even creatief bezig bent. Het gevoel hebt dat je iets geproduceerd hebt vandaag. Tot nu toe is dat nog niet elke dag gelukt, maar het gaat heel goed. Het stapeltje met A-5 papier groeit steeds sneller. En wat is het heerlijk om dat stapeltje dan in je handen te hebben, er door te bladeren en al je eigen ontwerpjes te zien. 
Echt een aanrader!

(Dit deel ik ook op mijn Instagram account, rechts in de banner te zien.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'