maandag 7 november 2016

B L I J E B I E T J E S


Hi people, het is misschien wat ongepast nu, rond deze tijd van het jaar, maar dit moest ik echt nog even met jullie delen. Want dit festival was echt awesome. Het Blijebietjes festival in Harderwijk. Alweer een tijdje geleden. Half september. Maar wat was het leuk. Overal foodtrucks, muziek, leuke mensen, en heerlijk eten! Dus, ben je daar nog nooit geweest? Zeker volgend jaar even gaan rondstruinen!

Nou, ik hoop dat ik jullie een beetje blij heb gemaakt met deze nazomerse foto's op deze druilerige dag!

Oh, en paar van de foto's zijn door mijn vriend gemaakt, dus ook credits naar hem. Thanks!

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Wat jammer dat ik niet in Nederland woon. Het ziet er zo gezellig uit. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'