zondag 30 maart 2014

Sneak peak & Feest!



Even een snelle post, want ik moet keihard gaan leren voor nu toch echt mijn allerlaatste tentamen, ik dacht dat ik mijn laatste al had gehad, maar ik heb nog Maatschappijleer dinsdag... Gisteren heb ik gezellig geshopt in Amersfoort, en ben zeker geslaagd! Daarom een hele kleine sneak peak van wat ik gekocht heb, ik ben helemaal gek op deze ringen van de H&M. Later meer dus! En...vorige week donderdag kreeg ik een brief binnen dat ik aangenomen ben bij het Cibap in Zwolle? Kent iemand dat? Het is een vakschool voor verbeelding, en wil daar de opleiding Grafisch Design gaan volgen. Ik heb er ontzettend veel zin in! Nou, geniet nog lekker van je zondagmiddag in de zon, en dan post ik gauw weer!

Just a quick post, because I have to learn for my latest exam, sociology. Here's a little sneak peak from what I bought yesterday. And another good news, I got accepted to 'Het Cibap' in Zwolle. If you don't know what that is, it's a school for art, and I'm going to follow the study Graphic Design. I'm really looking forward to it! Well, enjoy the sun today, and till soon!

X

7 opmerkingen:

  1. Super goed dat je bent aangenomen en succes met je examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful pictures. the flowers are really nice and i love your rings!
    kisses
    happy sunday!
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen, super goed!!
    De foto's zien er trouwens echt mooi uit!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, wat een toffe opleiding! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je grafisch vormgeven wilt gaan doen! Doe het zelf nu ook! Mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! En gefeliciteerd dat je aangenomen bent :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'