donderdag 3 april 2014

Ebay tip | Close-up filter



Hoihoi, dit keer een superhandige tip voor de mensen die geïnteresseerd zijn in fotografie. Of niet... Ik heb dit namelijk al op veel blogs voorbij zien komen. Het gaat om de Close-up filter. Ik zag het, en dacht meteen: die moet ik hebben! Ik heb het Close-up filter +4 bestelt, maar je hebt ook de +1, + 8 en + 10, en volgens mij nog wel meer. Je hebt ze ook voor verschillende lenzen. Ik zelf heb er één gekocht voor de 58 mm. lens, maar je hebt ze ook voor 52 mm. lenzen. 
Je kunt 'm HIER bestellen, voor maar 3.85, pond, dat is nog geen 3 euro! Ik kreeg 'm vrij snel binnen, wat ik goed vind van Ebay. Het zat ook mooi en veilig verpakt in een zwart doosje, en daarin zat ook weer een doosje met een soort van kussentje voor het filter. Je kunt het filter gewoon heel makkelijk op je lens draaien! 
Op de onderste foto zie je het verschil tussen met- en zonder filter. Ik vind 'm geweldig! Het zorgt ervoor dat je superscherpe foto's met detail krijgt, ik heb 'm nu al een tijdje en hij bevalt nog steeds goed. Hoe lijkt je dat?

Hi, a few weeks ago I bought the close-up +4 filter at Ebay. I recommed this to you, it's great! You have them in various formats. I bought it HERE. It's very cheap and handy! What do you think?

X

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt wel een handige uitkomst! Ik heb zelf een macrolens, dus ik heb het niet nodig, maar toch, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ziet er goed uit ik heb alleen een nikon in de 30mm lens dus ik denk niet dat deze gaat passen.. ziet er wel super goed uit overigens
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook besteld, maar nooit binnen gehad. Zo balen..!

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'