zondag 6 april 2014

New in | Shoe lover


Oh, ik houd zo van nieuwe schoenen! En laatst dacht ik dus: ik heb nieuwe nodig! Dus ging ik op internet zoeken :) Ik had al hoge witte All-Stars, maar die waren ECHT aan vervanging toe, maar ik wilde toch wel weer witte hebben, maar niet dezelfde, dus kwam het neer op lage witte, die komen zo lekker zomers over! Ook kwam ik deze leuke nep chelsea boots bij de H&M tegen. Ik wilde al een tijdje dit soort laarsjes, maar overal waren ze zo duur. En deze bestaan helemaal uit rubber, dus slijten ook wat minder snel, ze lopen heerlijk! Heb jij laatst nog nieuwe schoenen gekocht?

Oh, how I love new shoes! Don't you? And lately I thought: I need new shoes! So I went shopping on the internet. And this is what I got. A pair of new white All-Stars (my old one are way too dirty). I think these are so summery! And I always wanted those chelsea boots, but everywhere I saw them, they were too expensive, until I saw these rubber boots at H&M, and I love them, they walk great! Have you recently bought new shoes?

X

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke schoenen! All stars zijn nou eenmaal gewoon geweldig! Ik heb ook lage witte all stars en Chelsea boots! Ik krijg de hele tijd complimenten over mijn laarsjes, haha! Erg mooie foto's trouwens, wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die witte allstars heb ik ook, ze zijn zó leuk! Je chelsea boots zijn ook echt prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral je witte All Stars zijn geweldig! Echte musthaves!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Witte allstars zijn zo fijn. Je kan ze met alles combineren en ze zitten super fijn ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke aankoopjes! Vriendinnen van mij hebben die allstars ook, en ze zijn echt zo mooi. Ik durf het alleen niet aan om zo iets te kopen omdat ik zo onhandig ben en het wit al zo veranderd is in zwart bij mij. Die Chelsea boots zijn een van de weinige laarsjes die ik leuk vind haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'