zaterdag 8 november 2014

Like a diamond (part 2)


Hoihoi, ik ga vanaf nu gewoon lekker in het Nederlands posten, en dan misschien af en toe een kleine samenvatting in het Engels onderaan. Mijn Engels is namelijk niet op en top, ik hoop dat dat het ooit wel wordt, want ik vind het een prachtige taal, maargoed, nu moet het zo maar. Ik vond nog 3 foto's van de fotoshoot die ik nog nog had gepost, dus bij deze! Ik ben nog steeds zo blij met het resultaat! Maar ik wil dit veel vaker doen, dus als je interesse hebt in een (gratis) fotoshoot (foto's worden wel gepubliceerd), mail mij dan gewoon even, met min. 2 foto's van jezelf, je maten en waar je woont, of waar je mogelijk naar toe kunt reizen! Want ik moet mijn portfolio echt even gaan aanvullen. Ik heb niet veel eisen, maar je moet in ieder geval enthousiast zijn, ervaring hoeft niet persé, want ik ben ten slotte ook geen prof :) Zo heel verhaal. Maar nu moet ik toch echt weer even verder met school. Het weer is hier trouwens prachtig, zonnetje schijnt, niet al te koud. Gisteren was het echt koud, brr!
Nou, fijn weekend!

X

3 opmerkingen:

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'